Bank dla firmy – jak wybrać ten najlepszy?

Przedsiębiorcy zakładający firmę muszą m. in. otworzyć rachunek firmowy. Wybór banku oferującego konta na potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej warto dobrze przemyśleć, ponieważ zazwyczaj współpraca nie ogranicza się wyłącznie do prowadzenia samego rachunku, ale też umożliwia otrzymanie kredytu dla firm na bardziej atrakcyjnych warunkach, skorzystanie z karty kredytowej albo założenie lokaty.

Najrozsądniej jest przed podjęciem ostatecznej decyzji rozejrzeć się wśród dostępnych ofert i je porównać. Koszty otwarcia i prowadzenia rachunku, dostępne kredyty i zasady ich przyznawania, czy też możliwość sięgnięcia po pożyczkę nawet jeśli nasza firma działa na rynku mniej niż pół roku to ważne kwestie decydujące o zadowoleniu z banku.

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wymaga niemałego zaangażowania i często pochłania mnóstwo czasu. Warto więc sprawdzić, czy interesujący nas bank umożliwia kontrolowanie rachunku firmowego i dokonywanie transakcji za pośrednictwem Internetu lub aplikacji mobilnej. Niektóre z nich pozwalają nawet złożyć wniosek kredytowy online, a tym samym uniknąć kolejek, formalności zaś ograniczone są w tym przypadku do niezbędnego minimum.

Poszukując najlepszego banku dobrze jest też zapoznać się z dodatkowymi korzyściami wynikającymi z nawiązania współpracy, jak np. pomoc w składaniu wniosków o dotacje, możliwość skorzystania z kantoru czy mobilnego wpłatomatu. Tego typu oferty znaleźć można m. in. na

Data publikacji Kategorie Poradnik